BackGround

Friday, September 30, 2011

-Tutti Frutti -

Ha... aku rase ramai yang dah tau.. ape yang dimaksudkan dengan "Tutti Frutti" atau lebih dikenali dengan makanan yang berusurkan yogurt..


Tuk percutian aku kali ni... aku memg dah rancang dh nk makan " Tutti Frutti" ni kt JB..
Al-maklum jek ler... kt Kluang xde... =)


Serch.. punye serch... lastly aku pun jumpe ler yang dekat area2 umah atok aku
@Bandar Baru UDA.... xsusah pun nk carinye....





* Firstly kite kena pose dulu kt cup yang kite nk... =)
Cam couler ada mengikut saiz yang kite nk...



* Pilih mana satu raya yang mengikut selera anda...



* Contohnya yang saya ambil seperti diatas..
Tapi terdapat macam2 lagi jenis yang kita suke seperti.. Kewi, banana dll..



* Berikut adalah bahan tambahan yang kita gemari..
Tapi kena ler berwaspada...
Kerana semakin banyak bahan tambahan yang kita ambil.. semakan tinggi harganya nanti..



* Bahan pemanis rasa..



* Lastly.. hasil yang saya ambil kali ni....
Xde ler mahal sangat...
=)


No comments:

Post a Comment