BackGround

Thursday, August 25, 2011

Salam Lebaran


Ramadhan bakal melabuhkan tirainya....

Syahwal kini menjelma...

kepada semua muslim muslimat yang akan menyambut "Hari Raya"...

Salam Lebaran diucapkan...

Mohon diampunkan segala silap dan terkasar bahasa yang sengaja or tidak disengajakan....

First Try


Hari ini wat pertama kalinya aku rasa cm nk pakai n ktry "Selendang" yang baru jek semalam aku membelinya..

Al-maklum ler.. yang aku ni bukannya pemakai tudung yang setia... tp xpe.. untuk percubaan yang pertama... aku try gak ler... walaupun nampak cm kelakar jek....

Pape pun ni wajah aku... melangkah keluar dari rumah ke ofiz tuk hari ini....
ahahk ( so jgn ler gelak walaupun aku sendiri tau memeg kelakar pun )...


Wednesday, August 24, 2011

Duit Raya

huhu.. happynya hari ini...
belum raya lagi dah dapat " Duit Raya" daripada majikan...
tq Bos

Thursday, August 11, 2011

Dipagi Hari



Hari ini boleh dikatakan aku TERlambat untuk ke opiz...
mau taknya... bangun dari sahur jer terus TERtido balik sehingga melupakan yang hari ini waktu bekerja...Dah ler lambak.. pas 2 lh pulak hari ni kabus tebang yang amat sangat..... dah ler ngan banyak lori....tapi aku sempat juga mengambil beberapa gambar tuk di"upload"kan di dlaam blog ak.. huhu..dengan menggunakan kemahiran yang aku ada... so tibe ler aku di tempat keja tepat jam 7.51 a.m

Menu Berbuka

11 Ogos 2011 ( Khamis )

09 Ogos 2011 ( Selasa )

* Actually saje jek nk share2 ngan u all… ( tetibe terliur pula tgok time2 pose cm ni )

Wednesday, August 10, 2011

Lontong Vs Kuah Kacang


pada puasa yang ke-11...
balik2 umah jek adegan biase yang aku akan buat

masuk dapur
me :mama hari ni masak lauk ape"
( soalan favorite yang akan aku selalu tanye )
mama : masak lontong, rendang n kuah kacang
me : dah macam nk raya jek?
mama : tetbiba teringin nk makan... ( sambil gelak )

* Sory ler xde upload gambar.. . al-maklum jek semua sbuk nk makan...

Amazon MP3 Clips