BackGround

Thursday, July 14, 2011

< Genap Setahun >


Tanggal 14/7 genap ler setahun aku ebrkhidmat di sini ( Majlis Perbandaran Kuang )

pejam kelip... pejam kelip.. dh setahun....

x sedar rasanya....

pape pun Chayok.. Chayok.. Chayok...

Monday, July 11, 2011

LuluS E-xam

Alhamdulilah...
akhirnya berjaya juga LULUS kesemua exam ak bagi pengesahan perkhidmatan...
walaupun ianya bukan dibidang yang aku suka/minat...
tp nk buat cm ner,,,
org kata dh rezeki...
so... aku berSYUKUr je dengan apa yang telah dikurniakan oleh-NYA...

Anyway
Thank you to my family for the prayer
I love u so much….

< Akibat KeLALAIAN >

Aduh!!!

Nape ler hari ini sangat malang bagi aku… bukannya ape….

Akibat keLUPAAN vs keALPAAN aku yang dah tahap dewa ni mengakibatkan aku kerugian hampir RM400.00 ( kerana terpaksa mengganti semula kunci kereta )

[ nasib baik ler aku sayang sangat2 kt kereta tu ]

Mau tak nye... Aktiviti mingguan aku yang akhirnya menjadi kelalaian…

Ermmm.. bila nk difikir2kan semula salah ak k??? tapi nak buat cm ner…. Dah jadi… reda jek ler….

Oleh itu lepas ni aku akan pastikan untuk lebih berhati2….

FIRA >>>>> wake up >>>>>

Amazon MP3 Clips