BackGround

Thursday, April 22, 2010

Cameron

Bercuti kali nikh rase seperti tak dirancang.. Tujuan y utama ambik cuti hanyalah untuk meghadiri Majlis Konvo aku tapi nasib baik bapak ak boleh pulak dapat cuti semala seminggu...


Ermm dari dok jek kt umah baik g jalan-jalan.. hahakz.. sedar x sedar mak ak katanye nk g jumpak kakanye y berada g Kampar, Perak. Huhu.. jauhnya perjalanan... xpe ler janji ada tempat nk dituju.. huhu...

Otw nk g sana 2 boleh plak tayar kereta aku pancit di Tanjung Malim.. nasib baik ler my bro ad ikut sekali.. so keja-keja cm 2 dh menjadi kebiasaan dia.. hahakz...




*keadaan tayar kereta aku... ermmmm




Tido semalan di rumah Mak Long aku .. Tetibe aku rasa cam nk mum STRAWBERRY ar pulak.. hahakz.. So dalam ketidaksengajaan kiteorg pun pergi ler k CAMERON.. huhu.. bestnye.... dapat mum banyak-banyak.. hahakz..



fiRa

No comments:

Post a Comment